Lite smått och gott efter ännu en avverkad helg

Middags tips som Majja sökte och som även vår helg har varit fylld med:

vitlöks fylld fläskfilé med ett täcke av crème bonjour inlindat i folie och sen in i ugnen och gotta till sig och till detta serverades en god sallad samt klyftpotatis och en ört och vitlöksås. En annan favorit som söndagen bestod av var paprika och chili crème fraiche gratinerad kycklingfilé med ris. Riktig lyxig helg blev det, super gott om jag själv får säga. :)


Blev även en del shopping i helgen vilket alltid är lika roligt. Nedan ser ni fyra blusar som snällt fick lämna sin plats för att komma och bo hos mig. (de tre första blusarna är inköpta hos H&M och den sista på Lindex)
Alla fyra blusar passar med en snygg scarf till som jag antagligen kommer att ha vid en enventuell ny intervju efter helgen förhoppningsvis.

      


Torsdag hörde jag att afterwork kanske skulle intas, kan ju hoppas på solsken och 15 plus grader. orimligt?? Nej det tycker jag inte snön passerade ju just och borde vid det här laget vara långt långt borta i alla fall enligt min mening. Så på torsdag får ni se upp för då kommer i alla fall  tre av oss från luftslott och intar stan.
Isa signatur


Kommentarer
Postat av: Tina

Så fina blusar, man kan aldrig få för mycket av!

2008-04-01 @ 23:00:55
Postat av: Majja

Vill också ha fina blusar! Du kommer få alla jobb du söker med de fina kläderna ;)

2008-04-02 @ 08:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0