Krasslig

Det verkar vara rätt dött med de andra, men kan ju tala om att min förkylning dessvärre håller i sig. Har tråkigt nog blivit lite värre för varje dag :( Idag har jag lock för öronen och hör mig själv på ett väldigt lustigt sätt varje gång jag försöker prata. Som tur är har det inte satt sig på rösten, eller i huvudet... än! I dagsläget är hemflyttningsfesten i ett väldigt utsatt läge, hoppas på bättre tider, annars får den nog flyttas till ett bättre tillfälle. Hade varit såå tråkigt, men får avvakta lite till och se hur det känns! 

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Din lilla stackare, jag hoppas verkligen att du blir bra snart! Du borde stanna hemma och vila, inte springa omkring på jobbet, skärpning fröken! Tråkigt med framflyttning, men kanske bättre att göra det än att du ska vara krasslig och inte orka ha kul... Kram

2008-04-10 @ 10:16:28
Postat av: Tina

Ja fast det är ok här ändå. Får nog i mig mer te, frukt o mat här än jag skulle fått hemma :) Ska avvakta lite till ang. lördag, det kan lika väl gå över och bli bättre. Men inte roligt att springa omkring med rinnande näsa och dunkande huvudvärk och försöka ha trevligt! Men men, hoppas hoppas!

2008-04-10 @ 10:21:33
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Tessan

Nä du nu får du allt se till att krya på dig. Har ju trots allt åkt från Jönköping för den här festen. Vila och mycket vätska nu ser du till att blir bra nått annat kommer inte på frågan.

2008-04-10 @ 14:05:49
Postat av: Sogol

vad e de för spännande fest ni pratat om så länge?? krya på dig

2008-04-10 @ 18:18:40
URL: http://sogol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0