John Blund har varit på besök...

... i helgen! Har fått sova 3 sköna och alkoholfria nätter mellan fredag och måndag. Det finns nog hopp för min lilla fyrbenta terrorist där hemma ändå :) Att det också blev en alkoholfri helg plussade ju bara på min sköna sömn lite extra!

Har annars varit en lugn och skön helg. Har påbörjat mitt projekt väggmålning, vilket nog kan bli riktigt bra! Ska nog kunna bli klart i dag eller i morgon och då ska jag även lägga ut lite tips och trix för att skapa fina och garanterat billiga väggmålningar hemma! Vad har jag gjort mer? Var i lördags kväll hos Isa och myste med hennes lilla sötnos som nu har lärt sig konsten att pussas. Hon kommer charma alla pojkspolingar på gården snart ;) Träning... körde ett pass igår och ska piska mig själv för att bättra mig nu... hög tid att börja med löpträningen också. Snart närmar sig även badsäsongen... o det är allt lite oroande när bikinisarna har börjat komma ut i butikerna. Det är lika med ångest att prova bikini på en gråblek kropp efter en sollös vinter! Frågan är om man kommer ha så mycket mer färg efter en svensk sommar!?

I vilket fall som helst, en lugn och skön helg! Behövdes efter sist och som uppladdning inför nästa ;)

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Förstår att du är glad över att äntligen ha fått sova!

2008-04-07 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0