Jag har sorg

Kommer ni ihåg den här väskan som jag bloggade om för ett tag sen, den fanns ju hos Asos på rea. Nu finns varken väskan eller rean kvar vilket gör mig riktigt ledsen, hade hemskt gärna burit omkring på den väskan i sommar!

Hittade denna fina väskan hos Asos istället, tyvärr är det fullpris så för en student blir det lite väl mycket pengar, men kanske en bra födelsedagspresent?! Väskan är hursomhelst i skinn (därav priset) och från Ted Baker, den kostar 1 300:-
     image131

Maja

Kommentarer
Postat av: Tina

Den här var väldigt snygg tycker jag! Om du är snäll kanske du får den i födelsedagspresent :) Tyvärr inte av mig, men någon annan som har mer pengar än mig ;)

2008-04-10 @ 10:07:50
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0