Jag är inte i fin form!

Citron
Trodde att jag äntligen kunde få komma igång ordentligt med träningen, kanske kunde jag till och med hinna löpträna lite grann så att jag åtminstone kunde ta mig runt Göteborgsvarvet som närmar sig med stormsteg. Men icke!! Vaknade upp i morse och kände en antydan till förkylning, lite snorig och ont i halsen. Har ju lärt mig att man inte ska träna med halsont så får gott ställa in mitt Skivstång/spinning pass i eftermiddag. Så typiskt, men ska försöka stoppa detta innan det bryter ut mer. Vill ju inte tvingas ställa in min hemflyttningsfest i helgen heller! Hittade en Echinagard hemma och ska äta alla C-vitaminer som kommer i min väg. Har dessutom hört att man genom två Treo kan ta död på halsont i sin start, jag är redo att testa allt!

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Din lilla stackare! Hoppas det inte blir någon elak förkylning... Troligtvis ligger vi på samma nivå i löpningen när du har influensa och jag är i mitt livs form!

2008-04-08 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0