Helgen blev inte...

... som jag hade tänkt mig! Hade planerat en storslagen hemflyttningsfest med alla mina nära och kära och lite till i min nypyntade lägenhet. Men icke!! Åkte på en dunderförkyldning under torsdagen då jag fick lämna "Byrån" tidigare på grund av min rinnande näsa. På fredagen stannade jag hemma men blev besökt av min Martin Timell pappa som fortsatte att fixa och trixa i min lägenhet. Han drog med mig i ett halvsovande tillstånd till Ikea där vi inhandlade diverse prylar, bland annat ett nytt datorbord, eftersom han kraschat mitt gamla veckan innan. På köpet fick jag även en ny välbehövd hatthylla. Det gamla som "tillhörde" lägenheten var mer ett fornminne än en hatthylla, vilken Timell pappan inte tyckte jag kunde leva med. Nog om det! Stupade i alla fall i säng efter Ikea besöket och gjorde en maxförflyttning till soffan innan det var dags att flytta tillbaka till sängen tidigt på kvällen. Kände mig helt utslagen och att förbereda och hålla i en fest fanns långt långt ner på min önskelista. Framflyttning fick det bli! Min bästa och trognaste vän den dagen var nässprayet och ett 10-pack med näsdukar. På lördagen började det släppa så åkte med till min moster på kalas på kvällen. Detta blev som vanligt en mysig och lugn familjetillställning med trevligt sällskap och god mat... precis vad jag behövde! Utifrån en inbjudan från lördagkvällen bjöd söndagen på en spännande bilutflykt till Herrljunga med min moster och kusin. Här fick vi ta del av nyttiga AloVera kunskaper, smaska goda räkmackor och ta del av diverse spirituella upplevelser genom ett medium. Ska nog inte gå in närmare med risk för häxjakt, men ni som känner mig närmare vet ju att jag tycker detta är otroligt faschinerande!

O vad mer kan jag säga än att det blev en helg som jag inte riktigt hade räknat med!

Sov gott!

Tina signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0