Hängbröst

Läste precis i GP att användandet av BH upp till 20 årsåldern kan orsaka hängbröst, detta gäller flickor med mindre bröst, stora tunga bröst behöver fortfarande stöd! Men för oss som inte går omkring med meloner skulle det alltså varit bättre att avstå BH fram till 20, framförallt vid träning! Min spontana reaktion blir därför ganska självklar, kunde de inte kommit på det här för 10 år sedan?

Mitt sista hopp står nu till kniven, vilket inte lockar, men kanske är något jag kommer överväga när jag fött och ammat mina två barn.

Maja

Kommentarer
Postat av: Tina

Skitsnack, vadå framförallt vid
träning!? Hur skönt är detta egentligen, även för oss småttingar!? Man ska inte läsa allt man tror, men visst att ta till kniven lite här och kvar efter barnafödande är ju också ett alternativ :)

2008-04-09 @ 13:15:04
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0