Gnägg

Jag var ju en riktig hästtjej när jag var yngre, hängde i stallet var och varannan dag!
 - Killar vad är det? jag gillar hästar! Så kanske det inte låter längre, vilket kan förklaras med en ganska kraftig "hästskräck" som jag samlat på mig under åren. Vilket såhär i efterhand kanske var bra, annars kanske jag inte hade haft tid att träffat D...

Läkarstudenten har nu fått för sig att hon ska bota min hästskräck, vilket är något jag verkligen fasar för... Nu har jag lovat henne att följa med till stallet om några timmar, gud vad nervös jag är! Ska ju bara borsta lite försiktigt på någon snäll krake och sedan sörpla kaffe medan hon rider, men det är nervöst iaf! Om jag överlever ska jag avlägga rapport här imorgon!

Wish me luck!

Maja

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vill också följa med!! Får hänga med någon annan gång, låter mysigt. Men det ska nog gå bra ska du se :)

2008-04-16 @ 15:44:17
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0