Fullt ös medvetslös

Här är del livat och fullt upp när man har en liten dam som sällan sover.. Igår spenderade vi hela dagen hos några kompisar och barnen fick leka i det fina vädret och hoppa studsmatta, åka rutschkana och såklart bada i deras utomhus pool (uppvärmd såklart) med både bubblor och musik där barna var helt galna och bara kasta sig i och från kanten. Blev många dopp under vattnet då mitt lilla monster vägra inse att hon varken kan simma eller bottna och endast är 15 månader. Idag har vi både hunnit med kungsbacka centrum och köpt ett par tofflor till min lilla prinsessa samt att hennes far köpt en veteranbil (batteridriven) från hans jobbarkompis för en överkomlig summa som hon kan ha mycket skoj med. Hinns tyvärr inte med att skriva här varje dag då jag i stort sett enbart har en halvtimme ledig om dagarna då hon sover och sen somnar runt 22-23. På kvällarna är jag helt slut själv så får försöka bättre mig och passa på medan hennes far snart skall vara hemma pappaledig. Ångest tänk att man redan skall börja jobba igen, men blir nog inte långvarig :) får man hoppas iallafall.


visst e dem oemotståndliga, kunde ju inte motstå


veteranbilen
 
Isa signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Söta skor! Låter som du har fullt upp ja...Ombyte förnöjer ju, så det kanske blir kul att jobba ett tag? Eller inte... ett tråkigt jobb är alltid tråkigt!

2008-04-25 @ 10:31:22
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0