Fina scarfs i vårens tecken

Det var verkligen på tiden att bloggen öppnades igen, har nästan haft lite abstinens. Tänk så mycket tankar och funderingar som inte har fått komma ut! 

Helgen bjöd på många trevliga tillställningar, i flera olika sorters sällskap och med en salig blandning av olika sorters drycker med varierande alkoholgrad. Detta fick jag dock ta igen på söndagen som bjöd på ännu en fruktansvärd sjukdomsbakfylla. Åt även den här gången endast ett Happy Meal på hela dagen och kände mig p g a matbrist illamående enda fram till lunch på måndagen. Var det verkligen värt det tänkte jag då!? 

Måndagen som sagt var en mycket seg och orklös dag... i alla fall fram till eftermiddagen då jag hittade min nya stora kärlek... scarfen med stort S :) Redan luspank och utan några som helst förhoppningar gick jag in på Ruth m.fl. för första gången. Till min förvåning hade dom en hel del där inne som var riktigt fint! Jag kunde inte motstå den här fantastiska scarfen, den måste bli min! Men resonemanget att för ynka 79 kr kommer den förgylla mitt liv drog jag utan att tveka VISA kortet i kassan. Har nog insett att den inte kommer att förgylla resten av mitt liv, men den gjorde i alla fall min dag! :)

471674-77

Tina signatur



Kommentarer
Postat av: Majja

Jag blir jääte avis på din fina scarf! Planerar att låna den inom kort och sedan, som av en händelse, glömma bort att lämna tillbaka den!

2008-04-01 @ 13:31:26
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0