En härlig fredag

Så känns det i maggropen idag! :) Känner mig för en gångs skull inte helt risig, förkylningen börjar ge med sig. Skönt att vara en människa igen! Fast lite färg på kroppen och speciellt i ansiktet hade inte skadat. Ska försöka sitta ute på takterassen hela lunchen. Efter jobbet blir det mysig picknick i Slottskogen... med? Majja i alla fall, mer har jag inte koll på. Har dock inte så mycket picknick med mig, ska se vad jag kan skrapa fram på vägen. Inte ens en filt eller något annat o sitta på har jag, hoppas Majja har ;) Ska göra i ordning ett litet picknick kit hemma, detta lär ju inte bli sista gången! I kväll blir det middag hos mamma med brorsan och hans tjej, ska bli himla trevligt det med. Känns som en lagom lugn kväll om man eventuellt ska orka hjälpa till med mormors flytt i helgen och gå på fest på lördag. Inte en dag för sent har kanske en liten vårkänsla kommit till mig också :) Trevlig fredag på er!

Tina signatur 

Kommentarer
Postat av: Majja

Majja har filt, men hoppades på att någon annan skulle ha lite extra kaffe/te med sig?! Isa kommer också, tror jag!

2008-04-18 @ 09:43:11
Postat av: Tina

Kanske Isa kan ta med det som inte vi har ;)

2008-04-18 @ 09:47:07
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Tina

Kan i så fall stå för att köpa något med mig att snaska på, något sött.

2008-04-18 @ 09:50:43
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Trevlig fredag på Dig också! :-) Ikväll blir det disco för min del.... Dotterns klass samlar in pengar till skolresan, så man får stå ut med lite dunkadunk i bamba ett tag. ;-)

2008-04-18 @ 13:06:53
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se
Postat av: Isa

tyvärr avböjer jag men gärna nästa vecka?? måste verkligen måla det sista samt börja städa lägenheten när P kommer hem, så jag slipper stanna inne hela söndagen o städa då det skall vara kanonväder. puss på er

2008-04-18 @ 14:23:03
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0