Dressing room

image109

Jag kan inte sluta drömma om inredning! Den här gamla schäslongen skulle jag gärna klä om i ett vitt silkigt tyg samt måla trädetaljerna med silvermetallic färg. Ovanför en fin inspirerande tavla, återigen från Allposter.

Tänk vad härligt med ett välorganiserat dressing room med denna vackra schäslong, det skulle verkligen bli ett rum för avkoppling och inspiration!

Ser framför mig hur älsklingen ligger på schäslongen, läsandes en tidning, medan han väntar på mig. Ibland tittar han upp, med beundran i blicken, och ger mig en komplimang! Aaaaah det hade varit underbart! Nejdå jag lever inte alls i en sagovärld, inte hela tiden iaf, men man måste ju få fantisera lite!

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0