Det kryper i kroppen på mig...

...av irritation. Hela morgonen har små saker, så små att de inte ens går att nämna med risk för att låta helt tossig, gått fel vilket har byggt upp en irritation inom mig. Denna irritation växer sig allt starkare för varje minut som går, hjälp var ska det här sluta?

Satt och bölade på spårvägen hit också, över det grymma i livet i allmännhet och stackars Engla med anhöriga i synnerhet. Se, nu börjar jag snart snörvla och snora igen...

Nej nu är det dags för mig att rycka upp mig och ta tag i den stundande veckan med starka och hurtiga tag!


Maja

Kommentarer
Postat av: Tina

Du får se till dom ljusa glimtarna under dagen så känns det säkert bättre, det är lätt att haka upp sig på det lilla!

2008-04-14 @ 13:58:10
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0