Datorer?

Då vår dator helt gett upp, så har även mina inlägg fått ligga på is lite. Nu är jag tillbaka om så ändå för stunden, då datorn ännu inte är fixad. Här har inte hänt mycket på sistone men idag har vi varit och tagit kort på min lilla prinsessa, hon var inte lika glad som jag för detta. Väldigt svårflörtad, men men hoppas att något kort blir bra i alla fall, då skulle jag i alla fall bli väldigt glad. Har snart lyckats målat klart vår gamla lägenhet, skall bli så skönt att bli av med den i slutet av denna månaden så man enbart kan fokusera på att göra klart skolan samt fixa och dona i vår nya.

Imorron blir det ett tandläkarbesök som inte blivit av på ett bra tag då man varit en fattig student :)  men nu har jag äntligen tagit tjuren i hornen när jag fick ett bra erbjudande när vi flytta till ny kommun.

Medan jag är på mitt tandläkarbesök skall gammelmormor ta hand om lilla damen här, skall bli riktigt roligt att se hur det går då  hon är rätt krävande. Efteråt skall jag ta min prinsessa och möta upp en nära vän och hennes barn som är i samma ålder, så skall vi bege oss till Svenska Mässan och gå på baby & barnmässan.

Blir förhoppningsvis mer info om detta imorron kväll om en viss liten dam behagar sova ordentligt.


Isa signatur


  


Kommentarer
Postat av: Majja

Ha så kul på mässan!

2008-04-11 @ 08:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0