Botox ja tack



Vilken slitsam vecka inte mindre en tre fester och det har satt sina spår. Mörka ringar under ögonen och gulaktiga ögonvitor, ingen vacker syn. Har dessutom bara tränat en gång det senaste två veckorna. Och alla vet ju att det är obligatoriskt med pizza när man 'är bakis...behöver jag säga mer. Sprang ner till Åhlens igår och shoppade loss bland ansiktskrämer och ansiktsmasker. Får se ifall det hjälper annars får det väl bli botox nästa.
Den här veckan skall det bli skärpning träning och soppa blir det. Med undantag på lörd förstås då blir det fest igen.

  Tessan signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Gula ögonvitor, gumman det är inte bra det... Har du supit din lever sönder och samman när du bor därborta och vi övriga inte kan hålla efter dig ;)
Nädå, leverskador har du nog inga (än), men jag förstår hur du känner dig! Träning vad är det??? Blir kul på lördag!

2008-04-07 @ 11:30:53
Postat av: Tina

Vi får ta och beställa lite Clear Eyes från Sogol som hon kan skicka hit! Hade också behövt det efter min förra helg...

2008-04-07 @ 11:41:04
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Sogol

haha vad roliga ni är:) ni kan väl använda sv versionen av clear eyes..men vill ni ha kan ja skicka...kan ju inte klaga inte så mkt fester för mig men massa plugg:) saknar er

2008-04-07 @ 21:54:24
URL: http://sogol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0