Äntligen

Ska vi bli av med den gamla lägenheten, efter denna helgen så skall allt vara klart för inflyttning för nästa par, vilken lättnad det kommer att vara :)

Denna helgen kommer enbart bestå av en dammsugare, skurhink och en massa trasor, tråkigt men ett måste även nu när vårvädret skall infinna sig.

Vår dator gör fortfarande enkla knep för att få oss att inte använda sig av den, gör uppror vilket gör mig riktigt irriterad. Enligt mig skall datorer, tv och andra elektroniska saker bara fungera utan att man ens skall fundera över dem. Men är väl bara att gilla läget så länge inget mirakel händer eller att vi lyckats få hit någon som kan fixa den, vad är troligast?


Hade varit underbart att med er Tina och Majja sitta i slottsskogen och ha picknick, men ni får picknicka för mig med istället och skänka mig en tanke då jag arbetar för fullt. Har även lyckats vinna ett bud på en one tree hill väska som är kanonfin men där gick mina sista slantar, kanske inte så smart val av mig men passar bra till vagnen iallafall :)


Ha en underbar helg och njut av det fina vädret som förmodligen håller i sig hela helgen

Isa signatur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0