10 grader och sol...

...säger prognosen för denna dag! Vilket låter underbart!

Äntligen verkar servrarna på blogg.se vara bytta så att vi kan blogga igen.

Eftersom jag inte hade möjlighet till det igår, gör jag det idag istället, dvs. skryta om min höga aktivitetsnivå förra veckan! Hela fyra dagar tränade jag, vilket inkluderar; 3 * spåret med intervaller och 3 * gymet! Är jag inte duktig så säg! Den här veckan har dock inte börjat lika bra, varken träning igår eller idag (ska hem till Tina i eftermiddag för att vara smakråd samt promenera).

Ska försöka anamma den höga aktivitetsnivån även här på exjobbet, så det är väl lika bra att genast börja med dagens labbande!

Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0